Sága Shadowdale má ešte veľa čo povedať. Napriek publikovaniu v DRAGON Magazine, DUNGEON Adventures a POLYHEDRON Newszine má starý mág stále čo povedať o Ríšach. Nechcem nahnevať arcimága a preto som sa rozhodol, že najlepšie bude ak mu dám možnosť vyjadriť sa.
Elminster se ze superhrdiny změnil opět v pasivního, trochu šileného mudrce a zije na farmě a nechce užívat magii.
Menzoberranzan stále existuje a je to největší město Temných říší.
Evermeet byl přenese do Vílí divočiny, ale jeho odraz zůstává na Abeir-Torilu.
Rudí kouzelníci jsou nyní čistou organizaci (bez spojení na nějakou zemi) a jen stíném své bývalé slávy.
Thay byla zničena a je plná nemrtvých.
Abeir je svět ovládaný draky a prvorozenými. Toril jsou FR skoro tak jak je známe. Byly odděleny Ao(em) když spolu bohové a prvorození bojovali, ale nyní jsou znovu sjednoceny. Abeir nahradil na mapě Mazticu a má rozlohu asi 1/8 Faerunu.
Baldurova brána se opravdu rozrostla a je nyní zřejmě největším městem Faerunu.
Překvapivě Neverwinter (alias Letohrad) byl zničen.
Update pravidel pro Dhaerowathila - kněze Shevarashovy.
První nástřel.
Dhaerowathila
Ve jménu Shevarashově, já jsem porotou, soudcem i popravčím .
Rysy povolání:
Role: Útočník. Pomstychtivost a síla vedou tvojí postavu ať už ve střeleckém souboji na dálku nebo se Shevarashovými zbraněmi nablízko. Tvoje postava je na bojišti soudcem vykonávající své rozsudky rychle a efektivně. Spoléhá se především na svůj výcvik a nadpřirozenou sílu pomsty. Bratrstva Dhaerowathilů jsou zvláštní sektou Shevarashovi církve.
Zdroj schopností: Božské. Vaše dovednosti vycházejí nejen z výcviku v bratrstvu drowomorů, ale především z víry v Shevarashe
Klíčové vlastnosti: Síla, Obratnost, Moudrost
Zacházení se zbrojí: Kroužková zbroj
Zacházení se zbraní: Kyj, Kopí, Skupina: Luky, Dlouhý meč, Prak
Opravy k Obranám: Reflex +1, Výdrž +1, Vůle +1
Náčiní: Svatý symbol
Životy na první úrovni: 14 + hodnota odolnosti
Získané životy za úroveň: 6
Léčivé přílivy na den: 7 + modifikátor odolnosti
Schopnosti povolání
Výcvik v bratrstvu
Soustředění božskosti
Ochrana před jedem
Cvičené dovednosti: Jeskyňářství + Náboženství
Vyberte tři další z následujícího seznamu
Dovednosti povolání: Acrobacie (obr), Atetika (Str), Vytrvalost (Odl), Léčení (Wis), Zastrašení (Cha), Vnímání (Wis), Nenápadnost (Dex)
Volby pro tvorbu postavy:
Cesta meče, Cesta kyje, Cesta luku, Cesta kopí, Cesta praku
Tvorba postavy
Cesta meče, Cesta kyje, Cesta luku, Cesta kopí, Cesta praku
Bratrstva dhaerowathilů posílají povětšinou do boje soběstačné pětice bratrů, kde každý symbolizuje jednu z Shevarashových zbraní. V boji se tak mohou drowomorové spolehnout na dokonalý výcvik ve své zbrani. Každá z jednotlivých zbraní spoléhá na trochu jiné vlastnosti a schopnosti.
Schopnosti povolání:
Výcvik v bratrstvu
Bratři dhaerowathilové procházejí tvrdým výcvikem a řadou rituálů zasvěcení, než se mohou vydat na lov. Výcviku dominuje přísaha Věčné pomsty, která jim zabraňuje se radovat či smát dokud bude na živu jediný drow složící temným bohům. Zasvěcení bratrů a sester věci jejich Pána jde tak daleko, že si vybírají a cvičí pouze se zbraněmi, které jsou připisovány že Shevarash nosí. Všichni dhaerowathila mají odbornost Zacházení se zbraněmi vztahující se na Kyj, Kopí, Skupina: Luky, Dlouhý meč, Prak. Naopak Dhaerowathila mají zakázáno používat jakékoliv jiné zbraně, než ty se kterými byl Shevarash viděn. Zaměření na úzkou skupinu zbraní znamená, že se zbraněmi, na které se vztahuje jejich schopnost Zacházení se zbraněmi, mají vždy bonus k útoku +3 a ne podle tabulky zbraní v PHB1. Zároveň mají High Crit se všemi těmito zbraněmi.
Channel Divinity
můžeš povolat božskou moc, která tě naplní Shevarashovou silou. Channel Divinity umožňuje Dhaerowathilovi buď využít schopnost Shevarashův Soud, nebo Shevarashovu vizi.
Shevarashův Soud Close Burst 10, odhalí Evil Alignment. Na jeden vyvolený cíl máme Combat Advantage pro první kolo boje.
Shevarashova vize dá drowomorovy darkvision do konce setkání Encounter Power
Ochrana před jedem
Dhaerowathila jsou cvičeni především proti drowským protivníkům a jejich mazlíčkům. Díky tomu jsou imunní proti jedu všech pavouků a uspávacímu jedu drowů. Zároveň mají resistenci 5 proti jedu a bonus +2 k obraně za odolnost.
Náčiní: svatý symbol
TBA…Popis svatého symbolu…
Level 1 At Will Powers
Drtivý útok
Long Sword a Kyj
STR attack DMG + 1d6dmg vs AC
Cesta kyje - + Wis Modifier
Bodný Útok
Kopí a meč
Dex Attack vs DEX + You can shift 1 before or after attack
Cesta kopí: + Reach 1
Sečný útok
Meč
Wis Attack vs AC
Cesta Meče + Riposta
Střelný útok
Luk, prak
Dex vs AC + Wis Mod
Cesta luku – + Two Attacks (one creature)
Cesta praku - +Slow
Level 1 Encounter
Shevarashův rozsudek
Cíl který nám dává Combat Advantage
Shift 1+Wis Mod before attack closer to target granted Combat Advantage. 2W + Wis Mod.
Výpad
Kopí a meč
Dex Attack vs DEX + You can shift 1+Wis before or after attack
Cesta kopí: + Reach 2
Strach před Pomstou
Cause Fear, Creatures of Underdark -2 to Save, Drows, Driders – 4 to Save
Inisibility
Invisible untill end of encounter, or untill attack. Attack from invisibility grants combat advantage untill end of current round
Level 1 Daily
Drowbane, Standart Action
Base Attack vs AC
3W Radiant Damage + Base Attack Ability + Wis Mod to Drow, Driders and Spiders, Get Combat Advantage untill end of your next turn
Miss ½ DMG + base Attack Ability Mod + Wis Mod
Black Bow of Shevarash
Černý luk v rukách postavy se zjeví černý magický luk, na první úrovni s magickou opravou +1 k poškození a útoku, působící svaté a nekrotické zranění, na kterou se vztahuje oprava z Výcviku v bratrstvu. Daily Power. Vydrží 2+enhancement bonus. High Crit 2D6 Radiant Dmg za magic enhancement bonus.
1-6 Lvl +1
7-12 Lvl +2
13-18 Lvl +3
19-24 Lvl +4
24-30 Lvl +5
Rejuvenation
All ongoing damage and saves are cancelled. You can spend one healing surge. Any enemy in close balst (zone??) 4 centered on you gets 1d4 radiant damage
Blessing of Shevarash
Všichni spojenci mají +1 na útok, DMG a obrany. Nelze kombinovat s dalšímy Blessings of Shevarash od jiných Dhaerowathila, či Shevarashových kněžích
Level 2 Utility
Continual Light
Světlo zóna, Unprepared Low Light, Darkvision are blinded until end of your next round
Spider Climb
Move Action, Když lezeš dáváš Combat Advantage, a OA pokud jseš v dosahu. Nelze útočit ani Blokovat
Ve zdejší diskuzi se objevila zmínka o Myth Drannoru, někteří z vás však projevili žalostnou neznalost fenoménu tohoto otevřeného města a prostředí, které utvářelo své okolí a moderní říše tak jako žádné jiné.
Zajímalo by mě nějaké bližší info o této postavě. Samozřejmě něco vím, ale rád bych slyšel i vaše informace. Můžete Elminstera popsat? Co je vlastně zač?
Potřeboval bych poradit, co vše je známo o městě Arabelu. Družina mi tam zabloudila :) Vím jen něco málo co je napsáno ve FRCS. Tedy město, které obsadila verbež, žoldnéři. Už nějakou dobu se plánuje jeho znovudobití. Našel jsem na netu dokonce i mapu. Poradíte mi?
Nejvíce můžeme očekávat z Dragonlance, kromě reedice Kronik, lze očekávat první díl Ztacených kronik, dokončení Války duší a druhou trilogii Hrdinů. Z Forgotten Realms na nás čeká pouze třikrát Drizztova Legenda.
Forgotten Realms oplývají magickou mocí a fantastickými prvky. Mystická tajemství šeptají do těm, jež mají uši k slyšení v eóny trvajícím pohybu kontinentů, v chvátajících spádech řek, v každém nádechu tvorů velkých i malých a v kvílivých poryvech větru. Surová magie je divoká materie samého tvoření, němá a bezduchá vůle bytí, zalívající a proudící každým projevem energie na světě.