Forgotten Realms

Malfin
19.1.2009 13:20
FR Elminster
Zajímalo by mě nějaké bližší info o této postavě. Samozřejmě něco vím, ale rád bych slyšel i vaše informace. Můžete Elminstera popsat? Co je vlastně zač?
Autorská citace #21
4.2.2009 15:47 - unknown
...a je IMHO mrtvá. Ve 4e teda...
Autorská citace #22
4.2.2009 15:48 - Malfin
Ve 4e jsou mrtví skoro všichni, jestli jsem to pochopil dobře z diskuzí tady :)
Autorská citace #23
4.2.2009 15:51 - Dalcor
Jo slysel jsem, ale proste tadle casova linie Forgottenu se mi BRUTALNE nelibi
Autorská citace #24
4.2.2009 16:00 - Malfin
Je až s podivem, že si wazardi raději neudělali nový svět, než aby vyvraždili starý.
Autorská citace #25
4.2.2009 19:19 - Chrochta
To Dalcor: Ta časová linie se nelíbí nikomu.

To Kubulinek: "Stupidity is eternal". Prostě si mysleli (myslí), že jim to u "staré gardy" projde. A jen tak na okraj - Šarlatáni z Bažin skutečně nový svět (The World) používají.
Autorská citace #26
4.2.2009 21:52 - Dalcor
Kubulínek a co 5tý věk? Taky totálně zabité Dragonlance.
Já mám deja vu.
Autorská citace #27
4.2.2009 23:49 - Fibriso
jo, ted jen s hůzou cekat, co provedou s dragonlance 4e
Autorská citace #28
5.2.2009 08:23 - Almi
No, my FR hrajem, ale prostě aplikujeme nová pravidla na starý svět a problémy to nedělá. Navíc jsem vyhlásil, že budoucnost není pevně daná a hráči mají dobrou motivaci v rámci svých osudů ji změnit, pokud se na to budou cítit nebo mít zájem :-)
Autorská citace #29
5.2.2009 09:00 - Lotrando
Ono zůstalo zachováno kde co, ale je pravda že některé významné osoby do odnesly. Kromě toho, že se změnil panteon, změnila se i kosmologie. Ta původní měla hodně omezení a snaha do ní vnést řád působila paradoxní situace. Proto Wizardi sáhli po změně. Je asi na místě zdůraznit, že nová edice je samostatmá hra. Má sice kořeny v jejich minulých edicích, ale je nová a spoustu věcí řeší jinak. Proto bych to nesrovnával a Mor kouzel se mi jeví jako celkem dobré řešení. Není dokonalé, ale jasně odděluje starý a nový svět. Jen připomenu dřívější diskuzi o cílové skupině. Tahle hra podle mě nemá za úkol nutně oslovit hráče starších edic a nabídnout jim stejný svět v novém kabátku.
Autorská citace #30
5.2.2009 10:44 - Malfin
Dalcor: Tak 5tý věk v DL je naprosto znásilněný.

Možnosti tkví v tom co popsal Almi. Aplikovat nová pravidla na starý svět.
Autorská citace #31
5.2.2009 11:03 - Taipan
FR to potřebovaly. Byly už moc civilizované a magické. Takový menší wipe. :-)
Autorská citace #32
5.2.2009 11:06 - Malfin
A ted se staly více barbarskými? (nechápejte mě špatně, nemám příliš přehled o všech změnách. I v 3e FR se rozkoukávám)
Autorská citace #33
5.2.2009 12:31 - Lotrando
Nestaly, když totiž půjdeš po detailech, tak zjistíš kolik toho zůstalo zachováno. Nějaké Points-of-Lights ani náhodou, to je možná generický setting pravidel, ne však FR. Tam je pořád Cormyr, trošku to odneslo stříbrné pohraničí apod. Vrátili se staré říše, ale zůstalo mnoho z toho co bylo předtím.

btw, taky ty FR spíš vykrádám a jedu v podstatě vlastní kousek světa.
Autorská citace #34
5.2.2009 12:54 - Dalcor
BTW může mi někdo řít jak je to s elfy? Nebo (stydím se) linka na FRCS 4E? CHci do toho mrknout jestli to má cenu kupovat.

Já skončil s lefí historií u Last Mythalu
Autorská citace #35
5.2.2009 13:26 - Lotrando
Myth Drannor

je tam deset kousků, nechte jeden Dalcorovi :) je to výsek o Myth Drannoru
Autorská citace #36
10.2.2009 20:38 - Dalcor
Tak to to radši kupovat nebudu. Ale konečně bych mohl koupit trojkovej, co?
Autorská citace #37
11.2.2009 11:17 - Lotrando
Dneska jsou ty příručky víc o nápadech a hračkách a míň o rozsáhlých popisech. Je to trend. FRCG je zatím asi nejslabší příručkou ke 4E, o FRPG se to už říct nedá, je tam hodně nápadů pro hráče použitelných. Problém obou je v tom, že když nehraješ Čtyřku, nemají ty příručky pro tebe prakticky žádnou hodnotu.
Autorská citace #38
11.2.2009 11:21 - Malfin
V jiné diskuzi padl názor, že DMG 4e je vhodný i pro nehráče 4e. Že se v něm nachází spoustu kvalitního materiálu, nápadů a informací.

EDIT: Které manuály k FR tedy stojí za to? Jak 3e, tak 4e? A mohou být využity v obou edicích nebo se hodí vždy jen pro edici, ve které jsou napsány?
Autorská citace #39
11.2.2009 11:43 - Dalcor
Já osobně dávám přednost druhoedičním příručkám, zatímco linii si doplňuji z těch 3E.

Já osbně bych volil:
2E:
FRCS 2nd Edition (Grey Box) , Demihuman Deities, místopisné příručky zaměřené na obalst která tě zajímá a Volovi průvodce.
3E:
FRCS 3rd Edlition, Grand History of the Realms. Faiths and Pantheons, Races of Faerun, Underdark

Noa pak pokdu chceš něco specifického - já třeba čekám až se mi v prioritě nahoru dostanou Lsot Empires (kdbyy někdo prodával dejte vědět). Abych zkompletoval sbírku Cormanthyr, Fall of Myth Drannor...
Autorská citace #40
11.2.2009 13:20 - Lotrando
FR 4E:
PG - dvě rasy a povolání, v podstatě převedení do čtvrtoediční mechaniky. Má smysl prakticky jen pro hráče.
CG - dobrodružství, panteon - když chceš začít hrát a když hraješ po Moru kouzel, tak to uživíš, jinak moc ne. Co je zajímavého je kapitola Hrozby - kde jsou naznačené zápletky, popsaní protivníci. To druhé je ti užitečné víc, když hraješ 4E, ale jako inspirace se to hodí taky.

Víc toho nevyšlo, kromě modulu, který moc nepřesvědčil.

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

ČAS neregistrovaní : 0.0013079643249512 sec;
Nenalezeny žádné záznamy.
1 až 20 z 25 >
ČAS 0.062453031539917 secREMOTE_IP: 44.192.53.34